Uprkos značajnom odstupanju od prepoznatljivog vizuelnog identiteta dotadašnjih Command & Conquer igara, Generals je lako našao svoju publiku, pre svega zahvaljujući odličnoj multiplayer komponenti. Osim prenaglašenih proameričkih sentimenata, Generalima se mogla zameriti još i relativna bezličnost u poređenju sa harizmatičnim prethodnicima. Zero Hour, prva Generals ekspanzija, nedostatak karaktera nadoknađuje potpuno novim modom igranja, usput ispravljajući mnoge sitne propuste koji su morili original.
Radnja ekspanzije se nadovezuje na priču prethodne igre, pojavom novog vođe GLA frakcije kojeg je poželjno eliminisati. Glavninu igre čini petnaest misija raspoređenih u tri odvojene kampanje koje labavo prate ratna previranja po Evropi i Mediteranu. Dizajnerima je očigledno opet bio cilj da umanje pripovedački aspekt igre, tako da je fabula tu tek toliko da ostvari kakvu-takvu nit između misija koje potenciraju furiozne, holivudski frizirane okršaje sa mnoštvom eye-candy efekata. Primetan je delimični povratak FMV sekvencama koje su dugo bile zaštitni znak franšize – dok čekate da se sledeći scenario učita (što ume da potraje), izveštaji sa ratišta u CNN stilu su tu da prekrate vreme.