Postoji mnogo stvari koje me privlače ali izdvojiću dve, koje me stvarno ispunjuju, to su
automobili i lov.
U lov idem zajedno sa svojim ocem već 5-6 godina. Za lov imam pse goniče, trenutno
imam dva kopova i 2 trobojca pošto isključivo idem u lov na divlje svinje. Još uvek
nisam odstrelio ni jednu divlju svinju, ali to mi ne čini toliko zadovoljstvo, jer lov nije
samo to. Zadovoljstvo mi čini to što mogu da provedem vreme sa društvom na čistom
vazduhu i lepoti prirode, da uživamo u njoj, a da li će doći do ulova ili ne to je samo
jedan mali delić svega. U lov idem najčešće u reonu mog sela ili u neko od sela u
podnožju Kopaonika. Veoma često se dešava da zbog traganja za svinjama
prepešačimo i po nekoliko desetina kilometara, a samim tim imam i dobru kondiciju.
U lovu sam stekao i mnogo drugova i nadam se da će se tako i nastaviti.
O automobilima volim da pricam kao i vecina mladih, ali najvise me privlaci mini moris.
Mini je mali auto kojeg je proizvodila fabrika BMC (British Motor Corporation) i njeni
naslednici od 1959-2000. Iako je u Srbiji poznat kao "Mini Moris", Mini se zvanično
nikada nije tako zvao. Najčešće poznat kao Austin, klasični ili Rover Mini, originalni Mini
je smatran ikonom šezdesetih godina a njegova rešenja prostranosti dobijene postavkom
točkova na uglove karoserije, koja je omogućavala da se čak 80% površine iskoristi za
ljude i prtljag, je uticala na generacije budućih proizvođača automobila. Popularnost ovog
vozila je svojevremeno upoređena sa popularnošću čuvene nemačke Volkswagen Bube.
1999 godine je proglašen za drugo po redu najuticajnije vozilo 20-og veka, odmah iza
Forda model T.