Курс пословне аналитика је дизајниран као увод у концепт пословна аналитика за студенте основних студија. Курс садржи колекцију материјала који су основа у релативно новом, али растућем пољу пословне аналитике.
Једноставним речима, пословна аналитика помаже бизнис професионалцима да доносе боље одлуке базиране на подацима. Бизнис аналитика укључује све од једноставних извештаја до напредних оптимизационих техника (метода за проналажење најбољих решења). Аналитика је генерално везана са три грубе категорије метода: дескриптивна (описна) аналитика, предвиђајућа аналитика, и прескриптивна (прописујућа) аналитика.
На овом курсу: Дискутоваћемо моделе за сумирање, визуелизацију и разумевање корисних информација из историјских података; Користићемо унакрсне табеле (spreadsheets) како би истраживали податке и изграђивали моделе за доношење одлука; Дискутоваћемо оптимизационе моделе како би помогли да доносилац одлуке изабере најбољу одлуку на основу доступних података; Објаснићемо како модели симулације могу помоћи да разумемо ефекат неизвесности при одлучивању; И коначно даћемо и преглед анализе одлучивања, укључујући ту и однос према ризику доносиоца одлука
Материјал садржи и базичне статистичке концепте у детаљима довољним да се разумеју основни алати пословне аналитике. Сви статистички појмови садржани у овом курсу су приказани из перспективе пословне аналитике и кроз конкретне пословне примере.
Настава се изводи према књизи: Camm, Cochran, Fry, Ohlmann, Anderson, Sweeney, Williams, Essentials of Business Analytics, 2015, Cengage Learning
Поглавља: 1, 2, 3, 7, 8, 9, 11 и 12.
Специфичност овог курса је интeграција Microsoft Excel -а са додацима у цео курс. За скоро све методе, студенти ће бити обучени како да калкулације изведу било ручно било преко радних табела.